Docházka BIS®
Docházkový systém představuje rychlou a přesnou evidenci docházky zaměstnanců s využitím bezkontaktních identifikačních médií nebo biometrie. Systém nahrazuje ruční způsoby evidence pracovní doby, čímž se výrazně omezuje možnost vzniku nepřesností a chyb, zajišťuje efektivnější využívání pracovní doby a přináší časové i finanční úspory při zpracování dat.

Základní výhody docházkového systému BIS®:
-
usnadnění, zpřesnění a zejména zrychlení zpracování dat
-
zamezení falšování a úprav údajů
-
odstranění doposud používaného únavného a nepříjemného přepisovaní údajů
-
přehledné řešení úkolové mzdy a práce na zakázkách
-
uživatelsky příjemné a nenáročné nastavení přesčasů, příplatků a pohotovostí
-
rychlá informace o aktuální přítomnosti zaměstnanců, návštěv, referenčních vozidel
-
přístupová práva a hesla pro povolení úprav záznamů, evidence změn
-
zpřístupnění informací o saldu odpracované doby na čtečce nebo ve webovém rozhraní
-
legislativní aktuálnost dle Zákoníku práce
-
jazykové mutace (čeština, slovenština, angličtina a polština)
Části systému tvoří:
Pro aplikaci docházka jsou určeny především čtečky řady EP400* , MT a HT200*.


Standardní verze programového vybavení řeší komplexně problematiku zpracování docházky.
Hlavní funkce:
-
tvorba a jednoduchá údržba databanky pracovníků, která obsahuje základní personální informace o jednotlivých pracovnících (např. číslo karty, jméno, osobní číslo, středisko)
-
definice pravidel pro správný výpočet odpracované doby (směny, pracovní kalendáře, způsob zaokrouhlování, způsob práce s přesčasy, parametry pružné pracovní doby, typy a vlastnosti přerušení pracovní doby, typy a vlastnosti celodenních nepřítomností, příplatky, pohotovosti, přestávky, přidělené docházkové snímací jednotky apod.)
-
registrace příchodu, odchodu, přerušení pracovní doby a jejich přesné zpracování do souhrnných docházkových listů (registrace a rozdělení odpracované doby podle směn a dnů, denní a měsíční statistiky)
- personalisté jistě ocení možnost doplnění systému o modul anketa nebo funkci sledování termínů (např. lékařských prohlídek, zákonných školení nebo výdeje osobních ochranných pracovních prostředků)
-
tiskové sestavy
-
import / export dat

Mám zájem o nabídku Minimální konfigurace