ESKON s.r.o. nabízí širokou škálu služeb poskytovaných dle přání a požadavků jednotlivě nebo jako komplex služeb v rámci předimplementace, implementace a běžného provozu systému.
Předimplementační příprava:
detailní zjištění veškerých požadavků
uživatele a schopnosti systému BIS® tyto požadavky řešit
zjištění úrovně a parametrů technické základny uživatele (hardware)
analýzu prostředí uživatele
stanovení časového průběhu implementace
Implementační práce:
instalace programového vybavení
školení administrátorů systému BIS®
školení obsluhy systému BIS®
provedení základní parametrizace systému BIS® na základě podkladů uživatele
postupné zavádění do rutinního provozu
Poimplementační podpora:
instalace doplňujícího programového vybavení (nové moduly dle zájmu uživatele)
doškolení administrátorů systému BIS®S a doškolení obsluhy programového vybavení
konzultace, hot line, help desk
Technická podpora systému BIS® nabízí dle kategorie smlouvy:
legislativní aktuálnost systému BIS®
modernizaci systému formou update zdarma a upgrade s výraznou slevou
programovou a uživatelskou bezchybnost
uživatelský rozvoj systému
uživatelskou podporu
hot-line
help desk
profylaktickou prohlídku hardware 1x ročně
profylaktickou kontrolu software 1 x ročně
poskytování slev na služby se systémem BIS® spojené
nabízíme také servisní OUTSOURCING
Záruka na nově dodané komponenty systému BIS je 24 měsíců.
Společnost ESKON s.r.o. postupuje v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 ze dne 27.dubna 2016 (dále jen GDPR) a dalšími právními předpisy. Více informací o zpracování a ochraně osobních údajů, a to nejen v rámci technické podpory systému BISR, naleznete v zákaznické sekci našich webových stránek.